niedziela, 12 sierpnia 2012

Ku wschodowi słońca

Obecnie pracuję nad wizualnością tekstu, ale wkrótce powinnam uporać się ze wszystkimi problemami.
Opowiadanie będzie w głównej mierze oparte na twórczości literackiej Charlaine Harris (cykl książek o Sookie Stackhouse), a jego akcja będzie toczyć się tuż po złapaniu mordercy, Rene Lenier'a, (czyli możemy powiedzieć, że tworzę własne wyobrażenie na drugą część cyklu). Wiemy również, że serial True Blood dość znacznie różni się od książek, także o ewentualnych odstępstwach będę powiadamiać (osobiście uważam, że ekranizacja jest o wiele lepsza). Przeczytałam całą,  wydaną dotąd w języku polskim sagę, ale skoro chcę wprowadzić nowego bohatera, musimy zatrzymać się tuż po akcji książki "Martwy aż do zmroku". W pierwszej części nie mamy dużego udziału Erica Northmana - przeczytacie jego historię pisaną moim piórem, gdyż to on będzie tym najważniejszym, obok stworzonej na potrzeby opowiadania Vian Moreau, bohaterem "My Bon Temps". 
W niedługim czasie powinnam uporać się z prologiem. Pozdrawiam.


13 komentarzy:

  1. Witaj, zatem oczekuję na pojawienie się prologu :)
    Pozdrawiam
    nierealna--rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz jaka jestem szczęśliwa?
    Co prawda przeczytałam tylko "Martwy aż do zmroku", ale oglądam na bieżąco serial i zakochałam się w Czystej Krwi. Szczególnie w Ericu. xD Dlatego już dodaję Twój blog do obserwowanych i z niecierpliwością będę wyczekiwać prologu.
    Zapraszam również do siebie na ff tegoż serialu (mam zamiar czytać dalej, ale w bibliotece jest po jednym egzemplarzu chyba tylko dwóch części, więc muszę poczekać i kupić sobie sama).
    Pozdrawiam
    Opętana z www.mieszana-krew.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwaga Spam!!
    (autorka z góry przeprasza za niego)
    „Elizabeth Malloren jest z pozoru zwyczajną dziewczyną wychowaną w Mystic Falls. Jako jedna z niewielu ma wspaniale udane życie i mężczyznę, którego kocha. Wszystko się jednak zmienia, gdy w jej życiu pojawiają się Katherine Pierce i Klaus. Elizabeth z dnia na dzień przestaje istnieć dla przyjaciół i ukochanego. Załamana przyłącza się do Klausa wierząc, że uda się jej z czasem złamać klątwę. Mija kilka lat. Elizabeth nawiedza porażająca wizja tego, co może się wydarzyć w Mystic Falls za sprawą Klausa. Wiedząc czym ryzykuje udaje się do Mystic Falls chcąc uratować wszystkich i odnaleźć własną przeszłość. Niespodziewanie staje przed szansą odzyskania miłości ukochanego mężczyzny. Czy ktoś stanie jej na drodze? Czy miłość okaże się silniejsza niż rzucona klątwa? Jeśli chcesz wiedzieć to zapraszam na niecodzienną historię opartą na podstawię „Pamiętników wampirów” na adres” http://granica-milosci.blog.spot.com . Ta historia na pewno Cię wciągnie.
    P.s.: zostaw swój adres jeśli chcesz być powiadamiana/y o nowych notkach pozostaw adres bloga. Jeśli Twoja historia mi się spodoba na pewno będę ją komentować na bieżąco. Jeszcze raz z góry przepraszam za spam i życzę przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli jakiś kryminał? Nie czytałam tego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. [SPAM] Czytałeś „Igrzyska śmierci”? A znasz historię czterdziestych piątych Głodowych Igrzysk? Nie? To wejdź na tego bloga.
    Dzisiaj staje się dla mnie początkiem końca. Słyszę krzyk i zdaję sobie sprawę, że należy on do mnie. Krótkimi krokami zbliżam się do sceny, a tym samym do swojej śmierci. Nie wiem jeszcze, jak umrę i nie wiem, kto mnie zabije, ale wiem, że to się stanie. Tam, na arenie, nie mam najmniejszych szans. A gdybym nawet jakąś miała, nie umiałabym jej wykorzystać. Tak więc idę na śmierć i doskonale o tym wiem. Muszę jeszcze tylko pięknie wyglądać.
    Od dziś boję się jutra.
    BOJE-SIE-JUTRA.blogspot.com
    *Przepraszam, czasami trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, Wiwiano!
    Jak ja się cieszę ! W końcu ktoś zajął się True Blood. Nie ma co się rozpisywać, ale wierz mi , czekam ! I z pewnością nie tylko ja. Pisz kochana pisz, bo cię zjem. Czekamy już wystarczająco długo. Powodzenia, i aby wena się znalazła ;)
    PS. bardzo chętnie popiszę: mnemosyne@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaa!!! TB <3
    Informuj mnie o nn na http://too-easy-to-destroyed.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanko. nie czytałam ani nie oglądałam. Mam szansę ogarnąć o co chodzi w Twojej opowieści bez tego? Bo Twój wstęp mnie zaintrygował. Pozdrawiam
    Cantarella z dothrak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że szybko dodasz prolog, bo jak na razie nic się nie pojawia, a mnie zżera ciekawość. xD
    Pozdrawiam
    Opętana z www.mieszana-krew.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. z niecierpliwością czekam na prolog. Eric Northman jest moją ulubioną postacią i w serialu jaki i w książce. Jeśli miałabyś czas wpadnij proszę na http://eric-northman-rose-opowiadanie.blogspot.com/ sorki za spam i życzę weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam "czystą krew". błagam, zacznij jak najszybciej i mnie jakoś poinfomuj jak już coś opublikujesz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jack - przystojny, bystry, seksowny, budzący szereg sprzecznych emocji i przy tym niesamowicie pociągający. Catherine - przeciętna dziewczyna, która postanowiła zrealizować swoje marzenia, jednak, by to zrobić musiała uciec od przeszłości.
    Historia o pożądaniu, przyjaźni i miłości. Miłości niepowtarzalnej, przepełnionej pasją, ale również cierpieniem, bo przecież “miłość to partia kart, w której wszyscy oszukują, mężczyźni - by wygrać, a kobiety - by nie przegrać".

    Serdecznie zapraszam, www.drumming-songs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Czystą Krew <3
    Chociaż bardziej wolę wersję oryginalną pani Harris niż serial :)
    A no i oczywiście KOCHAM Erica <33
    Czekam z niecierpliwością na prolog!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń